19 september 2019

Lunchmöte med tema: Kundresan – det nya guldet!

Kunskap om människors beteende är det nya guldet!

Idag anser 9 av 10 företag att kundupplevelsen är deras främsta konkurrensverktyg. Ändå är det bara 1 av 100 som lyckas skapa en enastående kundupplevelse.

Vad vet du om ditt företags olika kundgruppers respektive kundresor? Och hur säkrar ni att era produkter, tjänster och kommunikation är värdeskapande för era slutkunder?

Genom att skapa insikter och förståelse om dina kunder kan du utveckla produkter och tjänster som leder till lojalare kunder. Kundresan handlar om att sätta kunden i centrum och involvering av kunden i företagets affärsprocesser. En av hörnstenarna är att förstå kundens upplevelser av de olika kontakterna den har med företaget.

Välkommen till en lunch där vi pratar vi om vikten av värdeskapande kundupplevelser och reder vi ut begreppet Customer Experience.
Plats
Via95, Helsingborg
Adress
Datum
19 september 2019
Tid
11:45-13:30

Kontakt

Erik Sanderoth

KAM / Head of CX

+46 722 09 71 17
erik.sanderoth@valentin.se

Elin Eriksson

Business Designer

+46 708 70 35 96
elin.eriksson@valentin.se