25 september 2019

Customer Experience som kunkurrensfaktor

Kom och hör mer om hur ett kundcentrerat förhållningssätt bidrar till värdeskapande produkter, tjänster och kommunikation!

Idag anser 9 av 10 företag att kundupplevelsen är deras främsta konkurrensverktyg. Ändå är det bara 1 av 100 som lyckas skapa en enastående kundupplevelse. Vad vet du om ditt företags olika kundgruppers respektive kundresor?

Erik Sanderoth är Business Designer på Valentin Experience. Här berättar han om vikten av värdeskapande kundupplevelser och hur ett företags förståelse för sina kundgruppers kundresor möjliggör mer effektiva produkter, tjänster och kommunikation. Han reder ut begreppet Customer Experience och ger konkreta tips på hur man går tillväga för att lära känna sina kunder och hur man når implementation i ett strategiskt kundupplevelsearbete.

Du får bland annat:

  • Svar på varför Customer Experience är så viktigt för verksamheter och varumärken idag
  • Veta hur man går tillväga för att designa värdeskapande kundupplevelser
  • Ta del av inspirerande case
Plats
Webbdagarna, Clarion Hotel Post
Adress
Drottningtorget, Göteborg
Datum
25 september 2019
Tid
13:45-14:10

Kontakt

Erik Sanderoth

KAM / Head of CX

+46 722 09 71 17
erik.sanderoth@valentin.se